Klantenservice

Hi!

Heb je een vraag of hulp nodig? Je kan onze klantenservice op volgende wijze bereiken:

 

- Vul het formulier op deze pagina in

- Stuur een e-mail naar onze customerservice
- Bel naar +32(0)5/242.65.39
- DM ons via Facebook
- Of kom langs in één van onze winkels in Brussel (Adolphe Maxlaan 3, 1000 Brussel) of Gent (Vlaanderenstraat 112A, 9000 Gent)

1 Bestellen & Leveren
1.1 Wat doe ik als ik niet het product heb ontvangen dat ik heb besteld?

We doen ons best om elke bestelling met zorg te verwerken maar een vergissing kan gebeuren. Als je een foute maat, een andere kleur, een product hebt ontvangen dat je niet besteld hebt of er ontbreekt een product, kan je deze retourneren en word je door ons vergoed.

Voor meer informatie, zie "Ruilen & Terugsturen".

1.2 Wat doe ik als ik het product heb ontvangen en ik toch niet tevreden ben over mijn aankoop of als ik me vergist heb van maat?

Aankopen kunnen altijd omgeruild worden binnen 14 kalenderdagen. Om aankopen terug te sturen moet je ons dit laten weten binnen 7 dagen, anders kunnen we dit niet aannemen.

Gebruikte of beschadigde producten kunnen niet terug gestuurd worden. Het terugsturen van producten is op eigen kost en verantwoordelijkheid.

Voor meer informatie zie "Ruilen & Terugsturen".

1.3 Ik heb het verkeerde adres opgegeven, wat nu?

Het is de klant zijn verantwoordelijkheid om de gegevens goed te controleren. Je zal altijd een bevestiging van jouw bestelling ontvangen met alle informatie waaronder leveradres. Controleer deze goed.

Mocht er iets niet kloppen, neem dan contact op met klantenservice.

1.4 Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat nu?

Als er iets uitzonderlijk fout gelopen is bij onze pakketleverancier, kan het zijn dat jouw pakket nog niet geleverd is. Controleer met jouw tracking nummer waar het zich momenteel bevindt en of het niet in een postkantoor ligt.

Mocht je geen tracking nummer hebben ontvangen, contacteer klantenservice zo snel mogelijk.

1.5 Krijg ik een melding wanneer mijn zending wordt verstuurd?

Ja, na het verwerken van de betaling en het klaarmaken van het pakket, ontvang je altijd een e-mail wanneer jouw pakket verstuurd wordt.

1.6 Moet ik een account hebben om een product te bestellen?

Neen, je kan makkelijk als gast producten bestellen en afrekenen.

1.7 Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Het is altijd mogelijk dat er iemand anders gelijktijdig hetzelfde product besteld waardoor jouw gevraagde product niet meer op voorraad is.

1.8 Zenden jullie ook naar PO boxen?

Neen, we leveren momenteel enkel op adres.

2 Betaling
2.1 Hoe kan ik betalen?

We aanvaarden Visa, Mastercard, Maestro, iDeal en Bancontact als betaling.

Er worden geen bijkomende kosten aangerekend bij betaling van bovenstaande opties.

2.2 Ontvang ik een bevestigingsmail?

Ja, we sturen deze automatisch op na een bestelling. Niet ontvangen? Check even je spamfolder. Als het daar niet te vinden is, neem contact op met klantenservice en we helpen je verder.

3 Ruilen & Terugsturen
3.1 Is er een termijn waarbinnen ik mijn retourpakket moet verzenden?

Ja, jouw retourpakket moet binnen 7 kalenderdagen na goedkeuring terug gestuurd worden. 

3.2 Hoe weet ik of mijn retourzending goed is aangekomen?

Van zodra we jouw pakket ontvangen en verwerkt hebben, krijg je van ons een e-mail. Op jouw account kan je tevens zien wat de status van je retour is.

We raden steeds aan om pakketten te versturen met trackingnummer, zo ben je steeds zeker dat je pakket correct wordt terug gestuurd.

3.3 Wanneer ontvang ik een terugbetaling na een retour?

De terugbetaling vindt plaats op de kaart of rekening waarmee de bestelling is betaald. Afhankelijk van het beleid van uw bank of kaartuitgever kan het drie tot vijf dagen duren voordat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven.

3.4 Worden mijn retourkosten vergoed?

Neen, tenzij het over een beschadigd of foutief product gaat.

3.5 Kan ik een soldenartikel terugsturen?

Neen, het is helaas niet mogelijk om soldenartiklen terug te sturen.

3.6 Het product dat ik heb ontvangen is beschadigd

Contacteer klantenservice zo snel mogelijk. Om het proces te vergemakkelijken, voeg je enkele foto's toe.

Je kan het product hierna kosteloos naar ons terugsturen en we vervangen het door een nieuw als dit op voorraad is. Indien het gewenste product niet meer voorradig is, storten we het bedrag terug op jouw bankaccount.

3.7 Ik heb het product al een aantal keer gedragen maar had toch graag een andere maat gehad

Hier kunnen we jammer genoeg niks aan doen, het is aan de klant zelf om bij ontvangst het product te inspecteren en te passen. Gedragen producten, of producten zonder originele verpakking, tags komen niet in aanmerking voor ruil of terugbetaling.

3.8 Hoe stuur ik een product terug?

Je kan steeds bij ons gratis het product terugbrengen of ruilen in onze winkel. Mocht dit niet lukken, kan je een retour aanvragen via jouw account (Meer informatie, zie "Ruilen & Terugsturen"). Als je verkiest het terug op te sturen, zijn de kosten voor de klant.

Altijd het product terugsturen in de originele verzend doos en verpakking, vergezelt met de documenten die je hebt ontvangen bij levering.

Let op: De terugbetaling gebeurd steeds op dezelfde wijze waarmee je betaald hebt. Het is niet mogelijk om contant geld terug te krijgen in de winkel.

 

Terugsturen kan op volgend adres: Overheet 19D, 9290 Berlare, België

3.9 Ik had liever een andere maat gehad van het product dat ik heb ontvangen

Aankopen kunnen altijd omgeruild worden binnen 14 kalenderdagen. Om aankopen terug te sturen moet je ons dit laten weten binnen 7 dagen, anders kunnen we dit niet aannemen. Het terugsturen van producten is op eigen kost en verantwoordelijkheid.

Voor meer informatie zie "Ruilen & Terugsturen".

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »